Na een enthousiaste aankoop bij Holland Fashion bleek de kwaliteit van de producten enorm tegen te vallen. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Holland Fashion met als doel de producten te retourneren en mijn geld terug te krijgen. Ik kreeg de vraag terug, waarom ik wilde retourneren, ik gaf aan dat de kwaliteit niet voldeed aan mijn verwachting. Vervolgens kreeg ik de vraag of ik de producten wilde ruilen voor iets anders, ik gaf aan dit niet te willen. Toen kreeg ik 30% korting aangeboden op de reeds door mij betaalde producten. Ik gaf aan nog steeds te willen retourneren en mijn geld terug te willen. Toen kreeg ik 50% korting aangeboden en een retouradres in China. Die 50 % was een vergissing werd vervolgens aangegeven en bij een bezoek aan het postkantoor bleek het terug sturen tussen de €27,- en €30,- euro te kosten. Het was vanaf het begin duidelijk dat retour op eigen kosten was, maar dat het naar China moest was een grote vervelende verrassing. Op het postkantoor werd aangeven dat ze meerdere van dit soort vragen kregen en de ervaring was dat de pakketten 9 van de 10 keer niet aankwamen en mensen hun geld niet retour kregen. Vervolgens hebben we aan Holland Fashion aangeven akkoord te gaan met de 30% korting, omdat we geen vertrouwen hadden in de retour en we hebben aangegeven hun schaamteloze beleid te melden bij de daarvoor betrokken instanties. We hebben de 30 % van het aankoop bedrag terug gekregen en de producten durfen we niet eens weg te geven, zo slecht is de kwaliteit.